Scope: Planificació urbana i territori
-
Revisió del Pla General d’Ordenació Urbana del municipi de Calvià en matèria d’Impacte de Gènere
L’objectiu de l’encàrrec era analitzar les actuacions del Pla General d’Ordenació Urbana del municipi, per a identificar possibles impactes negatius des de la perspectiva de gènere i proposar modificacions per neutralitzar aquest impacte.
-
Marxes exploratòries a Vilafranca del Penedès
El projecte de marxes exploratòries a Vilafranca del Penedès s’ha desenvolupat a través de diferents activitats per a elaborar una diagnosi sobre la percepció de seguretat des d’una perspectiva feminista.
-
Pla d’Acció per a l’Ordenació Urbanística des de la perspectiva de gènere i feminista – Reus
L’objectiu de l’encàrrec era desenvolupar un Pla d’Acció que aportés una perspectiva feminista als documents del planejament general i dels projectes vinculats amb via pública.
-
Execució del Pla de Barris a Sant Joan de Mediona amb perspectiva de gènere i sostenibilitat
El projecte va consistir en l’assessorament, la coordinació i l’acompanyament en la redacció i execució dels projectes (d’urbanisme i arquitectura) que es necessiten per a la finalització de les obres del Pla de Barris a Sant Joan de Mediona i amb la transversalització de la perspectiva de gènere.
-
Formació Urbanisme des d’una perspectiva ecofeminista – En línia a la Casa Encendida
L’objectiu d’aquesta formació és proporcionar eines teòriques i pràctiques per a analitzar els espais i entorns urbans des d’una perspectiva ecofeminista.