Any: 2022
Autoría: Col·lectiu Punt 6, SCCL
Pàgines: 139
Clienta: Municipi de la Ciutat de Santa Fe de la Vera Cruz
Amb el suport de: Mercociudades. Projecte de Cooperació Sud-Sud 2020, «Dones a la ciutat».

Aquesta guia és una eina d’anàlisi, transformació, avaluació i seguiment per integrar la perspectiva de gènere interseccional en la planificació, disseny i gestió dels espais públics de la Ciutat de Santa Fe de la Vera Cruz.
Està pensada perquè els equips tècnics de diferents administracions implicats en la planificació, el disseny i la gestió dels espais públics puguin aplicar aquesta perspectiva en la transformació dels espais públics.
En ella trobareu eines per analitzar aquestes desigualtats i proposar transformacions dels nostres entorns per garantir el dret a la ciutat per a totes les persones, i en particular de les dones i dissidències que han estat històricament excloses i invisibilitzades.